Telefonische bereikbaarheid, ook in deze tijd is het nog steeds heel belangrijk. Vaak wordt het toch wel wat onderschat omdat er tegenwoordig natuurlijk ook vele andere manieren zijn om in contact te treden met je doelgroepen en klanten maar alsnog is de telefoon nog steeds een erg belangrijk communicatiemiddel. Mensen pakken nog steeds graag de telefoon en dat is om verschillende redenen. Soms is het gewoon fijn om even persoonlijk contact te hebben, om makkelijker dingen te kunnen bespreken en soms wil je gewoon zo snel mogelijk een antwoord hebben op je vraag. Bovendien moet je ook niet onderschatten dat er ook tegenwoordig nog veel mensen zijn die geen internet tot hun beschikking hebben of willen hebben. Voor hen is de telefoon nog altijd het voornaamste communicatiemiddel om in contact te treden met bedrijven. Veel grote bedrijven hebben dan ook een inbound callcenter, waarvan uit alle vragen worden beantwoord en dat ook altijd binnen bepaalde tijden bereikbaar is. Voor kleine en kleinere bedrijven is dit vaak geen optie en moet er iemand vrij worden gemaakt om de telefoon aan te pakken. Soms is dat alleen geen optie in een klein bedrijf waar al niet zoveel mensen. Het inhuren van een bizziphone kan dan een goede oplossing zijn. Dat lijkt in eerste instantie misschien een te grote investering, maar je moet het ook afzetten tegen de werkontlasting die het je op zal leveren. Jij hoeft je niet meer druk te maken om het aanpakken van de telefoon, want je kunt er zeker van zijn dat dit goed gebeurt en dat je klanten netjes en correct ter woord worden gestaan. Je kunt ook voor af en toe een telefoondienst inhuren, bijvoorbeeld wanneer je op zakenreis bent of een cursus hebt. Daarna kun je gewoon weer zelf de telefoon aannemen of de dienst nog iets langer afnemen. |
https://www.bizziphone.com/ |